Monday 14 March 2011

Interactive Book: Can

9 comments:

ylenia 5ºb said...

Hello teachers!
I like this game is very easy importang and interesting.


How are you!
It ´ happy.

Bye,bye!
Juani,Carmen rosa and Ann-Marie.

I love you....

Eva 4ºB said...

Helo teacher me ha gustado mucho este juego no lo hecho todo por que mmmm nose.Bye,bye.

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Ylenia!
Thanks for yor comment.
See you tomorrow!

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Eva!
Thanks for yor comment.
See you tomorrow!

elena 4ºb said...

hello teachers
estas actividades son muy buenas para estudiar me tienes que decir donde las concigues

Tara 6ºb said...

Hello teachers!!!

no me dejan entrar en el libro me dice que el juego no esta disponible o halgo asi.bueno alumejor estaba interensante pero bueno.Un beso

Bye Bye

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Tara!
Podría ser un bloqueo momentáneo del ordenador.
Thanks for your comment.
See you tomorrow!

elena 4ºb said...

hello teachers
me encanta es imprecionante

Juani and Carmen Rosa said...

Hello Elena!
Thanks for your comment.
See you tomorrow!